REKLAMACJE I ZWROTY
Jeżeli zakupiony towar okaże się mieć wady fabryczne lub będzie niezgodny z opisem na stronie, należy stosować się do poniższych procedur:
W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
Tak jak w przypadku reklamacji, jeżeli wniosek o zwrot zostanie odrzucony, (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), dostaniesz wiadomość email z postanowieniem a w ciągu 7 dni roboczych produkt zostanie wysłany do Ciebie z powrotem (koszt przesyłki pokrywa Sprzedający).
Dane do przelewu
Formy płatności
Czas realizacji zamówienia
Czas i koszty dostawy
Polityka prywatności
Jak kupować?
Regulamin sklepu
Zwroty i reklamacje
Katowice, 43-100
A website created in the WebWave website builder.